Dataindsigt og fjernsupport
Styr apparater proaktivt, og vær i overensstemmelse med en digital ydelsesovervågningstjeneste
- Her og nu information
- Indsigt i apparaternes ydeevne
- Fjernfejlfinding
En digital service til ydelsesovervågning
Det stadig mere komplekse point-of-care (POC) miljø betyder, at høj oppetid for apparaterne og evnen til at træffe hurtige, velkvalificerede beslutninger er yderst vigtigt.
En forbundet digital service gør jer trygge, fordi I har relevante data og adgang til apparater. Et partnerskab med os giver jer:
- Realtidsinformation om jeres apparaters status
- Indsigt i apparaternes ydeevne, så der kan træffes velkvalificerede beslutninger på baggrund af data
- Opgørelser til kontinuerlig effektivisering af jeres point-of-care analyser
- Fjernfejlfinding er med til at sikre apparaternes oppetid
Vores forbundne digitale serviceydelser med dataindsigt og fjernsupport kører altid sikkert bag kulisserne. De kører altid sikkert i baggrunden og giver jer derfor mulighed for at sikre højere oppetid samt for at fejlfinde og træffe beslutninger på baggrund af data, så I kan fokusere på jeres patienter.
Sikre forbindelser
Dataindsigt
- Dataanalyser
- Proaktive serviceydelser
Ingen patient- eller patient ID–relaterede data er synlige eller tilgængelige på noget tidspunkt.
Få oplysninger i realtid på din computer. Vores tilsluttede digitale tjeneste indsamler, modellerer og fortolker handlingsrettede data i realtid. I får de oplysninger, som I har brug for til at træffe velkvalificerede, operationelle beslutninger.
Med relevante informationer om apparatet i realtid kan vi sammen optimere jeres apparaters oppetid og give jer en bedre brugeroplevelse.
Fjernsupport
- Fjernfejlfinding
- Fjernsoftwareopdatering*
Ingen patient- eller patient ID–relaterede data er synlige eller tilgængelige på noget tidspunkt.
Af hensyn til revision og compliance registrerer LIVE Connect alle fjernsupportsessioner i en omfattende rapport, som indeholder tidsstempel, tekniker-ID og en video af hele forløbet.
*Fås til bestemte apparaterHvad hospitaler får ud af dataindsigt og fjernsupport
"Det vigtigste for os er, at apparaterne ganske enkelt bliver ved med at køre. De skal køre hele tiden, og de må ikke have langvarige nedetider. Så fjernsupport hjælper, ved at Ray [vores lokale servicetekniker] kan diagnosticere tingene hurtigere, og så er der mindre nedetid.
- Helen Berry, Point-of-care-coordinator, St. Helier Hospital, Storbritannien
Et nyligt eksempel er, at serviceteknikeren Tony gjorde os opmærksom på et apparat, der ofte udviste kalibreringsfejl. Det var vi ikke klar over. Tony informerede os og fandt proaktivt en løsning. Fra det tidspunkt var der fjernovervågning af apparatet for at sikre, at fejlen var blevet afhjulpet på tilfredsstillende måde, og det sparede et telefonopkald og laboratoriepersonalets tid.
- Mark Saunders, Lead Biomedical Scientist in the automated area, University Hospital of Wales, UK
Support når som helst
Få digital support og fejlfinding enten via telefon eller via fjernforbindelse direkte til apparatet. Løs problemer med apparatet med det samme for at holde udstyret kørende.
Optimering af arbejdsgange
I får adgang til apparatdata i realtid med brugervenlige instrumentbrætter til webbrowseren. Fjernmonitorering giver tryghed og sparer jer tid – I behøver ikke at besøge hvert enkelt apparat fysisk for at kontrollere dets status og ydeevne.
En POC IT- og serviceløsning i et
Dataindsigt og fjernsupport indgår i Connect & Care.
Connect & Care er en komplet løsning, der kan tilpasses, og som forbinder og supporterer udstyr, data og brugere til at holde jeres POCT-løsning kørende uden problemer, så I er et skridt foran med at sætte livet i første række.
Denne hjemmeside anvender cookies
Læs mereIndtast en gyldig e-mail adresse
Vi vil snarest muligt sende dig en e-mailinvitation til at logge på med Microsoft Azure AD
Det ser ikke ud til, at din e-mail er registreret hos os
Venligst klik på "Kom i gang" knappen i e-mailen for at acceptere invitationen
Radiometer bruger Microsoft AZURE Active Directory (AZURE AD) til at bekræfte brugernes identitet.
Radiometer bruger AZURE AD til at give sikker adgang til dokumenter, ressourcer og andre tjenester på vores kundeportal for kunder og partnere.
Hvis din organisation allerede bruger AZURE AD, kan du bruge de samme identitetsoplysninger til at få adgang til Radiometers kundeportal.
Dine fordele
- Tillader brug af eksisterende Active Directory-identitetsoplysninger
- Enkel logon-oplevelse
- Brug samme identitetsoplysninger til at tilgå fremtidige tjenester
Anmod om adgang
Du vil via e-mail få en invitation til at tilgå vores tjenester, når din anmodning af blevet godkendt.
Når du accepterer invitationen, og hvis din organisation allerede bruger AZURE AD, kan du bruge de samme identitetsoplysninger til at få adgang til Radiometers kundeportal. Ellers vil du modtage et éengangs password, som bliver sendt til din e-mailadresse.