Dataindsigt og fjernsupport

Styr apparater proaktivt, og vær i overensstemmelse med en digital ydelsesovervågningstjeneste

  • Rekvirer mere information
    Kontakt os for at lære mere om fordelene ved Dataindsigt og fjernsupport

    Kontakt information

    Arbejdsplads

    Ved at sende denne formular bekræfter jeg, at jeg har læst og forstået erklæringen om databeskyttelse.

    All fields must be filled!

  • Her og nu information
  • Indsigt i apparaternes ydeevne
  • Fjernfejlfinding

En digital service til ydelsesovervågning

Det stadig mere komplekse point-of-care (POC) miljø betyder, at høj oppetid for apparaterne og evnen til at træffe hurtige, velkvalificerede beslutninger er yderst vigtigt.

En forbundet digital service gør jer trygge, fordi I har relevante data og adgang til apparater. Et partnerskab med os giver jer:

  • Realtidsinformation om jeres apparaters status
  • Indsigt i apparaternes ydeevne, så der kan træffes velkvalificerede beslutninger på baggrund af data
  • Opgørelser til kontinuerlig effektivisering af jeres point-of-care analyser
  • Fjernfejlfinding er med til at sikre apparaternes oppetid

Vores forbundne digitale serviceydelser med dataindsigt og fjernsupport kører altid sikkert bag kulisserne. De kører altid sikkert i baggrunden og giver jer derfor mulighed for at sikre højere oppetid samt for at fejlfinde og træffe beslutninger på baggrund af data, så I kan fokusere på jeres patienter.

Sikre forbindelser

Databeskyttelse:
Ingen patientdata er synlige/tilgængelige
Datasikkerhed: Kun udgående; SSL/TLS protokoller
Sporbarhed: Alle ændringer registreres
Begrænset adgang: Certificerede Radiometer-teknikere

Dataindsigt

  • Dataanalyser
  • Proaktive serviceydelser

Ingen patient- eller patient ID–relaterede data er synlige eller tilgængelige på noget tidspunkt.

Få oplysninger i realtid på din computer. Vores tilsluttede digitale tjeneste indsamler, modellerer og fortolker handlingsrettede data i realtid. I får de oplysninger, som I har brug for til at træffe velkvalificerede, operationelle beslutninger.

Med relevante informationer om apparatet i realtid kan vi sammen optimere jeres apparaters oppetid og give jer en bedre brugeroplevelse.

Fjernsupport

  • Fjernfejlfinding
  • Fjernsoftwareopdatering*

Ingen patient- eller patient ID–relaterede data er synlige eller tilgængelige på noget tidspunkt.

Af hensyn til revision og compliance registrerer LIVE Connect alle fjernsupportsessioner i en omfattende rapport, som indeholder tidsstempel, tekniker-ID og en video af hele forløbet.

*Fås til bestemte apparater

Hvad hospitaler får ud af dataindsigt og fjernsupport

Radiometer kundehistorie fra St Helier Hospital, Storbritannien

Værdien af høj oppetid for apparatet og fjernsupport

Fjernsupport service giver ekstra sikkerhed for POC-koordinatoren

"Det vigtigste for os er, at apparaterne ganske enkelt bliver ved med at køre. De skal køre hele tiden, og de må ikke have langvarige nedetider. Så fjernsupport hjælper, ved at Ray [vores lokale servicetekniker] kan diagnosticere tingene hurtigere, og så er der mindre nedetid.

- Helen Berry, Point-of-care-coordinator, St. Helier Hospital, Storbritannien

Radiometer kundehistorie – University Hospital of Wales

Fjernovervågning af funktionsevnen understøtter apparaternes oppetid

Få hjælp til at fjernovervåge dine apparater.

Et nyligt eksempel er, at serviceteknikeren Tony gjorde os opmærksom på et apparat, der ofte udviste kalibreringsfejl. Det var vi ikke klar over. Tony informerede os og fandt proaktivt en løsning. Fra det tidspunkt var der fjernovervågning af apparatet for at sikre, at fejlen var blevet afhjulpet på tilfredsstillende måde, og det sparede et telefonopkald og laboratoriepersonalets tid.

- Mark Saunders, Lead Biomedical Scientist in the automated area, University Hospital of Wales, UK

Support når som helst

Få digital support og fejlfinding enten via telefon eller via fjernforbindelse direkte til apparatet. Løs problemer med apparatet med det samme for at holde udstyret kørende.

Optimering af arbejdsgange

Dataindsigt kan hjælpe jer med at optimere brugen af apparater og øge driftseffektiviteten.

I får adgang til apparatdata i realtid med brugervenlige instrumentbrætter til webbrowseren. Fjernmonitorering giver tryghed og sparer jer tid – I behøver ikke at besøge hvert enkelt apparat fysisk for at kontrollere dets status og ydeevne.

 

En POC IT- og serviceløsning i et

Dataindsigt og fjernsupport indgår i Connect & Care.

Connect & Care er en komplet løsning, der kan tilpasses, og som forbinder og supporterer udstyr, data og brugere til at holde jeres POCT-løsning kørende uden problemer, så I er et skridt foran med at sætte livet i første række.


MAPSSS-000762 R2

Denne hjemmeside anvender cookies

Læs mere
Bekræft din konto hos Radiometer

Indtast en gyldig e-mail adresse

FORTSÆT
Ved at sende denne formular bekræfter jeg, at jeg har læst og forstået erklæringen om databeskyttelse.
Radiometer bruger Microsoft Azure AD til at bekræfte kundernes adgang. Hvis du allerede er registreret, vil du blive ledt videre til Microsoft Azure AD, hvor du kan logge på med dine Microsoft Azure AD-identitetsoplysninger.
Du er allerede registreret
Radiometer bruger Microsoft Azure AD til at bekræfte kundernes adgang. Hvis du allerede er registreret, vil du blive ledt videre til Microsoft Azure AD, hvor du kan logge på med dine Microsoft Azure AD-identitetsoplysninger.
Tak

Vi vil snarest muligt sende dig en e-mailinvitation til at logge på med Microsoft Azure AD

Radiometer bruger Microsoft Azure AD til at bekræfte kundernes adgang.
Beklager

Det ser ikke ud til, at din e-mail er registreret hos os

Radiometer bruger Microsoft Azure AD til at bekræfte kundernes adgang. Hvis din e-mail adresse ikke er registeret, så vælg FORTSÆT, og vi vil guide dig gennem logon-processen.
Vi har tidligere sendt en invitation på e-mail

Venligst klik på "Kom i gang" knappen i e-mailen for at acceptere invitationen

Radiometer bruger Microsoft Azure AD til at bekræfte kundernes adgang.
Beklager

Vi kunne ikke behandle din anmodning på grund af en kommunikationsfejl

Beklager

Det ser ud til, at denne konto ikke har adgang til portalen

Radiometer bruger Microsoft AZURE Active Directory (AZURE AD) til at bekræfte brugernes identitet.

Radiometer bruger AZURE AD til at give sikker adgang til dokumenter, ressourcer og andre tjenester på vores kundeportal for kunder og partnere.

Hvis din organisation allerede bruger AZURE AD, kan du bruge de samme identitetsoplysninger til at få adgang til Radiometers kundeportal.

Dine fordele

  • Tillader brug af eksisterende Active Directory-identitetsoplysninger
  • Enkel logon-oplevelse
  • Brug samme identitetsoplysninger til at tilgå fremtidige tjenester

Anmod om adgang

Du vil via e-mail få en invitation til at tilgå vores tjenester, når din anmodning af blevet godkendt.

Når du accepterer invitationen, og hvis din organisation allerede bruger AZURE AD, kan du bruge de samme identitetsoplysninger til at få adgang til Radiometers kundeportal. Ellers vil du modtage et éengangs password, som bliver sendt til din e-mailadresse.