En 24/7 service med remote support
Service med fjernsupport giver ekstra sikkerhed for POC-koordinatoren
Epsom and St Helier University Hospital NHS Trust blev oprettet i 1999 som en sammenlægning af fire hospitaler – Epsom, St Helier, Sutton og Queen Mary’s Hospital for Children. The Trust leverer et lang række serviceydelser til næsten 900.000 mennesker i South West London og North East Surrey, herunder Sutton, Merton og Epsom.
Fjernsupport-service
Radiometer var med fra starten, da point-of-care serviceydelsen (POC) var ganske ny på St Helier Hospital. Point-of-care koordinator (POCC) på St Helier and Epsom hospitalet, Helen Berry, husker, da man startede med POC-målingerne.
Da brugerne begyndte at arbejde med de nyligt installerede ABL90 FLEX blodgasapparater, besøgte Radiometers lokale servicetekniker ofte hospitalet for at yde service og support.
Fjernmonitorering med installering af LIVE Connect
Med LIVE Connect—en service, der hjælper dig med at reducere apparaternes nede-tid og med at overholde kravene i samarbejde med Radiometer—fortsætter brugerne med at kontakte Ray, hvis der er problemer med apparatet. Men nu giver LIVE Connect Ray mulighed for at finde løsninger på problemer fra sin computer. I nogle tilfælde behøver han måske ikke en gang at tage ud til hospitalet.
"Hvis jeg siger til Ray 'Jeg tror, der er et problem med denne maskine,' så kan han fortælle mig, om der rent faktisk er et problem, hvor længe apparatet har været grønt, og hvor længe det har været nede", forklarer Helen. "Det er en nyttig ting. Det kører faktisk af sig selv. Vi har mange ting, vi skal tage os af, så brugervenlighed og det faktum, at det kører stille og roligt, er nok det allerbedste for os."
Fjernmonitorering og lang oppe-tid for apparaterne
Som POCC kontrollerer Helen sin point-of-care IT-løsning, AQURE, hver dag. Generelt monitorerer hun blodgasapparater fra AQURE, mens brugerne på afdelingen er uddannet til at udføre grundlæggende vedligeholdelse.
Når brugerne ikke kan løse et problem, træder Helen til og hjælper dem. Og når Helen ikke kan løse problemet, så kommer LIVE Connect ind.
Serviceteknikeren får en oversigt over de tilsluttede apparater på hospitalet. Han yder support til hospitalet ved at fjernmonitorere apparaterne.
LIVE Connect’s fjernmonitorering som en service giver Helen ro i sindet. Hun ved, at hun kan få en "second opinion", når det drejer sig om at bedømme problemer med apparaterne.
Helen understreger, hvor vigtig apparatets oppe-tid er. "Vi må ikke have nede-tid, fordi apparaterne er på to hospitaler, og vi har dem på akutafdelingen, intensivafdelingen og neonatalafdelingen", forklarer hun. "De skal køre hele tiden. Så LIVE Connect hjælper ved, at Ray kan diagnosticere tingene hurtigere, og så er der mindre nede-tid."
Det er en nyttig ting. Det kører faktisk af sig selv. Vi har mange ting, vi skal tage os af, så brugervenlighed og det faktum, at det kører stille og roligt, er nok det allerbedste for os.
- Helen Berry, POCC
Fjernsupport og neonatalafdelingen
Helen fortæller om et problem, som hun havde på neonatalafdelingen for et par uger siden. Efter egne servicetjeks kontaktede Helen sin lokale medicotekniske servicetekniker.
Ray kunne identificere problemet på afstand og fik meget hurtigt apparatet op at køre.
Support/støtte til POCC'en
Helen er glad for LIVE Connect fjernsupporten, 24/7 servicen og den korte reaktionstid. "Al vedligeholdelse af apparaterne er der", bemærker hun. "Jeg kan skifte forbrugsvarer. Jeg kan skifte inlet-ventiler. Hvis der er andre problemer ud over den grundlæggende vedligeholdelse, så kontakter jeg Ray."
"Med LIVE Connect kan Ray yde support, uden at vi behøver at være der", fortsætter Helen.
Kontakt den lokale Radiometer-repræsentant for at få mere at vide om LIVE connect.
Denne hjemmeside anvender cookies
Læs mereIndtast en gyldig e-mail adresse
Vi vil snarest muligt sende dig en e-mailinvitation til at logge på med Microsoft Azure AD
Det ser ikke ud til, at din e-mail er registreret hos os
Venligst klik på "Kom i gang" knappen i e-mailen for at acceptere invitationen
Radiometer bruger Microsoft AZURE Active Directory (AZURE AD) til at bekræfte brugernes identitet.
Radiometer bruger AZURE AD til at give sikker adgang til dokumenter, ressourcer og andre tjenester på vores kundeportal for kunder og partnere.
Hvis din organisation allerede bruger AZURE AD, kan du bruge de samme identitetsoplysninger til at få adgang til Radiometers kundeportal.
Dine fordele
- Tillader brug af eksisterende Active Directory-identitetsoplysninger
- Enkel logon-oplevelse
- Brug samme identitetsoplysninger til at tilgå fremtidige tjenester
Anmod om adgang
Du vil via e-mail få en invitation til at tilgå vores tjenester, når din anmodning af blevet godkendt.
Når du accepterer invitationen, og hvis din organisation allerede bruger AZURE AD, kan du bruge de samme identitetsoplysninger til at få adgang til Radiometers kundeportal. Ellers vil du modtage et éengangs password, som bliver sendt til din e-mailadresse.